ponnygul.blogg.se

Man måste kämpa för att lyckas

Kategori: Allmänt

Förlåt för dåligt bloggande men har haft en sjukt jobbig period, i flera veckor har ingenting gått som det ska för mig i ridningen, haft inbrott i stallet och blivit av med saker, har haft en sjukt jobbig svacka i ridningen, inte alls gått som det har gjort förut, innan var hon mjuk och arbetsvillig och var kul att rida, men sen så blev hon stel, trög, bet sig fast i bettet och bara drog, kunde inte svänga, ställa eller bromsa henne, då tappa jag all glädje i ridningen, tänkte att hon kanske hade en dålig dag men efter varje pass slutade det med att jag stog i mitten utav ridbanan och grät,ville bara sitta av och leda henne tillbaka till stallet, hade till och med planer på att sluta helt för jag var så ledsen, men sen så insåg jag att så mycket jag har kämpat med den hästen för att få henne fin , kan inte bara ge upp nu, insåg hur mycket jag tycker om den gula ponnyn, så jag ska fortsätta kämpa, måste bara ha tålamod, vet att vi kommer lyckas, tillsammans!


Kommentera inlägget här: