ponnygul.blogg.se

Min utrustning DEL1

Kategori: Allmänt, utrustning

Hej ! Fick en förfrågan om jag kunde visa alla mina saker jag har till Allis, så kommer dela upp dom i olika inlägg, börjar med mina benskydd, stigbyglar och några utav mina benlindor! 




Soft up PRO FREEJUMP

-Ett utav mina bästa köp hittills , super sköna att rida i och får ett bra grepp med dom, köpte dom på hööks för 2350kr



-mina röda lami-cell benskydd, storlek full, haft dom några år på många olika hästar, tycker dom är i fint skick endå efter att ha använt dom så mycket, köpta på liqusini ridportsbutik för 499kr



-mina oranga benskydd ifrån horze storlek Cob, kostar ca 270kr , benskydd för dom som vill sticka ut,sjukt snygga och bra kvalité för priset!


Oranga boots ifrån schockemöhle
 Sports , kostar ca 200kr 


Vita eskadron dressyr damasker , haft dom i flera år men i fortfarande bra skick, kostade ca 1000kr storlek full


Vinröda benskydd ifrån RG, storlek full, kostade ca 600kr


Röda boots kostade 400 kr, storlek full


Vinröda Lindor ifrån ullared, kostade ca 200kr


Vita benlindor ifrån hööks, hälften resår hälften fleece, kostade 170kr


Svarta benlindor ifrån ullared, kostade ca 200kr


(Förlåt för jag inte har hunnit tvätta sakerna innan jag fotade)
Kommentera inlägget här: