ponnygul.blogg.se

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Kategori: Allmänt

Hur 'hittade' du dem? Alltså hur typ lärde du känna hästarna? 
-Jag skrev en annons om att jag sökte efter hästar att få rida,träna och tävla med.
 
Kommer du att tävla med dem sen?
-Det är planen, allafall med Aragon och Åke när han blir äldre 

Kommer du att satsa mest på hoppning/dressyr eller blandat med Aragon?
-kommer nog göra båda,får se vad Aragon tycker är roligast

Hur gamla är hästarna du rider nu? 
-Aragon är 17
chatney är 25
lars är 23
åke är 2
kulrt är 8 månader

Rider du Allis fortfarande? 
-nej jag rider inte allis,men kan hoppa in ibland om dom behöver hjälp

Hur många ggr i veckan rider du? 
-jag rider så mycket jag vill,så rider när jag hinner :)
 
Har du köpt nån utrustning till dina nya medryttarhästsr?
 
-nej det har jag inte, allt jag hade passar, men har lite saker jag ine har visat för er än
 
Det bästa med varje häst? 
-personligheten hos varje häst!

Ditt mål med Aragon?
-mitt mål med Aragon är att börja träna, bygga om muskler och att han ska gå ner i vikt, sen komma ut på lite pay &jumps och sen förhoppningsvis någon tävling.
Kommentera inlägget här: