ponnygul.blogg.se

Bruksridning

Kategori: Allmänt

Idag tränade jag på att rida bruksridning eftersom att jag spontant anmälde mig till en tävling nästa söndag, började med att skritta fram henne och att hon skulle kolla på övningarna, lät henne först skritta över en pressändning, först kollade hon på den och undrade vad detdär var, men sen så gick hon glatt över, så gick över den några gånger åt båda hållen, sen så gick jag slalom mellan koner, sen så skulle man kunna vända i ett jätte litet utrymme, gick sjukt bra, sen ska man kunna rygga som ett L, känns som att Allis inte gjort något annat än bruksridning,gjorde övningarna i skritt, trav och galopp.



Nöjd tjej efter dagens pass


















Övningar och regler inom bruksridning, har någon utav er som läser min blogg ridit bruksridning förut ? :)
Kommentera inlägget här: